22 Şubat 2011 Salı

Kendi bedenine saygı duymayan insana kimse saygı duymaz!

Yıllar yılı spor yapan zaman zaman iş hayatında fırsat bulamayan ancak eninde sonunda spora geri dönen biri olarak şunu söyleyebilirim; spor yapmayan biri bedenine saygı duymuyordur ve kendi bedenine saygı duymayan birine kimse saygı duymaz.
Ebru Şallı şişmanlar konusunda yaptığı konuşmadan dolayı çok tepki çekerken, diğer yanda Ayşe Arman şişmanlar hakkında yazılar kaleme alıyor. Düne kadar şişmanlık yüzünden ayrımcılık yaşadığını iddia edenler bugün sağlıklı bireyler tarafından desteklenir, anlaşılır noktaya geldiler. Hatta meşhur birkaç tanede obez gazeteci ve medya mensubumuz türedi. Şişmanlık kadar sağlıksız bir durumun savunulası bir yanını görmediğim gibi, anlaşılır olmasını sağlamaya yönelik bu çalışmalarıda gereksiz ve anlamsız buluyorum. Kendilerine zarar veren bu obez camia desteklenerek ancak daha fazla rahatlık kazanır görüşündeyim. Kendi bedenine saygı duymayan insanların anlaşılır bir yönünü görmediğim gibi, bu tip insanlarada saygı göstermeyi gereksiz buluyorum. Madem sen kendine saygı duymuyorsun ben de sana duymuyorum. İnsan hakları uyarınca ve medeni bir insan olarak hayatınızı zorlaştırmaya çalışmıyorum. ancak tekrar ediyorum size saygı duymuyorum ve sizi anlamak istemiyorum.
Sözü uzatmadan şunu belirtmeliyim; evet spor yapmak ve boğazına sahip olmak kolay değil, ancak zor hiç değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder